Summa sidvisningar

torsdag 24 maj 2012

-"Ostkustleden"

I`m back.
Har nu provat på att försöka vandra hela Ostkustleden på en vecka. Startade i Hycklinge, vidare mot Nynäs första dagen. Senare gick jag till Lönnhult, och därefter till Krokstorp.  Tyvärr så fick jag bryta efter tre etapper. Fick problem med en ömmande högerhäl. Denna skada ådrog jag mig, då jag veckan innan sprang Göteborgsvarvet. Tråkigt att bryta, men det hade inte gått att fortsätta fem etapper till.
Per Antonsson hoppade på i Lönnhult och gjorde mig sällskap till Krokstorp. Han fick också kasta in handduken. Feber och ont i halsen satte stopp för honom. Han hade annars ta två etapper och hoppa av i Mörtfors. Tråkigt detta , men så är det ibland. Få göra ett nytt försök nästa år. Jag hade ju planerat och sett fram emot denna vandring. Perfekta förhållande ute, härligt ljusgrönt vårväder ute, fruktträden i blom, den bästa årstiden enligt mig.
Jag fick njuta av tre etapper och hade det helt underbart dessa dagar. Massor av kor i hagarna, och jag som har koskräck.............
Bilderna nedan får själv berätta om resan.........

"klicka på ett foto, så öppnas det i ett mer bläddrarvänligt fönster"


































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar