Summa sidvisningar

söndag 13 maj 2012

-"Dagen Efter"

Nyss hemkommen från en härlig helg i Göteborg. Nöjd med loppet fast jag fick problem med min högra häl. Fick den näst bästa tiden hittills. 01.59.24 .
Känns lite i benen idag. Under loppet upplevde jag aldrig att jag var trött, hade ett lagom tempo, kanske för lugnt. Var inte helt slut när jag gick i mål, kändes som att jag hade mer att ge. Men det var svårt att springa sitt tempo bland alla deltagare, det var mycket trångt längs vägen. Men stämmningen var det inget fel på, och härligt väder fick vi också.
Kvällen avslutade jag med en middag med Adam Ihse och Per Antonsson på en Italiensk restaurang, Pasta E Contorni. Där avnjöt vi en underbar middag med god mat och god dryck till. Provade för första gången ett Italienskt öl. Den här middagen tyckte jag var värd efter 21 km under dagen, där vi för övrigt stötte på trummisen i Motörhead , Mikkey Dee. Han får jag senare i år uppleva i Sölvesborg på Sweden Rock i sommar. Det ser vi fram emot.
Har idag anmält mig till Göteborgsvarvet 2013, vi ses och hörs då...................
På Onsdag är det nytt äventyr och en ny utmaning som gäller............














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar