Summa sidvisningar

torsdag 3 maj 2012

-"Målning o Cykelträning"

Idag har jag målat färdigt bryggan i sommarstugan. Gick åt en burk träolja till. Tvättade trallen på lillstugan och trappan till altan med tralltvätt och algrengöring. Fick skura lite för att få bort det gröna som satt sig i träplankorna. Nu får det torka till imorgon, då jag förhoppningsvis kan måla igen . Men det är lite risk för regn imorgon, då får jag skjuta på det. Idag var det denn där kalla nordostliga vinden som låg på igen, svinkallt.

Tidigt på morgonen tog jag ett längre löppass på 15,2 km. Kändes bra , med en tid på 01:27:23. Nästa helg väntar Göteborgsvarvet. En halvmara.

Senare på kvällen åkte jag hem till Micke och var med när hans son , Ludwig tränade cykel. Han ska på tävling till Kristiansstad i helgen , så han finslipade formen ikväll.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar