Summa sidvisningar

måndag 6 februari 2012

-"Läsarbildstävlingen"

Slog upp OT idag och fick då se att dom hade valt min bild som "veckans bild" i Oskarshamnstidningen. Kul !! Vann  "läsarbildstävlingen" och får nu hemskickad två stycken trisslotter. Har tidagare skickat in lite bilder som blev publicerade , men aldrig vunnit. Roligt !!

Idag har det fina vintervädret fortsatt med kallt ute och strålande sol. Men tyvärr så drass jag fortfarande av en jävla tuff förkylning, som aldrig vill ge med sig. Inne på andra veckan nu. Idag bestämde jag mig för att vara inne hela dagen och försöka kurera mig på alla dess olika slag. Kanjang, Einchinaforce, Nezeril, Apelsiner och andra vitaminer. Men det är ju inget som hjälper, inget som biter på en.  Jag vill bli frisk nu. Käönns som om jag tappar så mycket nu. Träning, kondition, och det sociala. Vill va ute när det är så här fint väder ute.

Men idag var det nog så att solen började värma lite grann. Det märkets på balkongen när solstrålarna träffade balkongglaset, man riktigt såg och kände efftekten där.

Ska det bli en dag inne imorgon med "Nezeril" och jag igen ?? !! ..............................













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar