Summa sidvisningar

torsdag 12 april 2012

-"Förkyld"

Nu var det dags igen. Har åkt på en såndär jobbig tung förkylning. Smög sig på på Påskaftonnatten och sen har den bara blivit värre och värre. Värst var det inatt, frös som bara den. Hela kroppen skakade. Fröst så mycket att jag var tvungen att sova med underställ, långkalsonger och mössa o vantar på. Det var nog det värst feber jag har haft på länge. ("jag minns 1988").
Sov inte mycket inatt, frös mest till att börja med, men sen på små timmarna vaknade jag att jag var helt dyngsur av svett. Fick gå upp och ta en dusch och byta om. Svettades nog ut febern lite där. Hostade hela natten med. Har en mycket irreterande hosta.
Idag känns det lite bättre, men långt ifrån frisk.

Det här var inte planerat. Nu spricker min löpträning totalt. Man tappar ju så mycket nu. Det var ju nu jag skulle sätta in slutträningen till Göteborgsvarvet. Den går av stabeln den 12 Maj. Nu finns det inte mycket tid att träna upp sig igen. SKIT.

Har försökt trycka i mig allt som finns. Kanjang, apelsiner, kiwi, C-vitaminer, Einchinaforce mm.  Men hjälper något av detta ?? Jag tycker inte det. Och dyrt är det med ! Det är bara försäljarna som tjänar grymma pengar på "falska" läkemedel.  Men vi går ju på det och köper det ändå ...................



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar